00:30
תנוחות במין כאשר הגברת מעל הגבר היא 10 האפשרויות הטובות ביותר

במקום זאת אתה נמצא במערכת היחסים שבה הגברת מעל הגבר, ואז קיום יחסי מין יכול להיות קשה לתמרן כאשר מישהו מתחת שלך צמיחה: לדוגמה, במקום שאתה נמצא במגע חזותי ולהפוך קדימה, אתה אתה עלול להיות מאוכזב למצוא שותף עם פלג הגוף העליון קטן קצת בסנטר. כאשר במהלך מין אתה רוצה לנשק אותך אולי אז להגיד צורך למשוך את הצוואר כדי להגיע אל פניו של השותף שלך. ל למרבה המזל, לגבי חוסר איזון בקואליציה, ישנם מספר פתרונות רגילים. על מנת להקל על החיים שלך, כאן ניתנים כיצד להביע כמה תנוחות במין כאשר הגברת היא מעל גבר, כדי לעשות סקס, איך הוא potituted לבוא לידי ביטוי, שום דרך לא מביך.

התוכן של המאמר

אחת עשרה. כמו כלב 2 2. על השולחן (או משטח אחר ישים: ספה, אמבטיה, מעקה) 3 3. כלב כלפי מטה 4 4. זכוכית רוחבית 5 5. יושב רכב 6 6. שַׁפִּירִית 7 7. T- בצורת תנוחה 8 8.

הצעות ליווי בישראל שילמו לחלוטין. לעתים קרובות מאוד, הלקוחות הם צעירים משגשגים המבקשים להביט מבט על החגיגה, הליכה ישירות מתחת היד עם אישה יפה. זה להרוויח מספיק, אז כדי להבטיח שהכל נחוץ.

מתנה 9 9. פועם בס 10 10. X בצורת תנוחה

באופן כללי, עמדות שנראים יותר ישים עבור שותפים עם הבדל בצמיחה, ללא קשר למין שלהם, הם אלה שאינם להציע איש קשר מסוים ובמקום ממוקם על Genitolia שלך במישור אחד.

אחד. זה לא הכרחי לציין איזה סוג של כלב 1

סגנון כלבלב הוא, כפי שכולם יודעים, Chaloss אמין, אשר מצוין מתאים לאנשים בצמיחה שונים. אתה לא צריך, באופן כללי, לדאוג לפנים שלך לא התפתלו כאילו היית, באופן כללי, היו בתנוחה מיסיונרית משעממת. לא לספור שזה יטען את ידיו לשחק עם הפטמות שלך ואת הדגדגן, מהו פרס טוב. תארו לעצמכם עובדה אחת עומדת לעמוד במיקום הנכון, פשוט לקום על ארבע על ארבע ואפשר לו ללכת אליך מאחור, עומד או עומד על ברכיו.

2. כל על השולחן (או משטח אחר שישים: ספה, אמבטיה, מעקה) 2

כדי לעשות זאת, בחר את פני השטח הנמצאים רמת האגן של האיש שלך.הנה אפשרות מינית, אשר גם לעזור לבנות מסת שריר, ולא אתה מעוניין דברים כאלה: מריצה ישיבה עושה את הגבהים שלך לא רלוונטי. תן לאיש שלך לשבת על קצה של משטח חזק, אתה עומד כדי ללכת על הברכיים שלך, ידיים בידיים על הרצפה. משוך את הרגליים שלך לטוליה שלו (אולי זה יהיה יותר טוב ממנו, בסופו של דבר, יתמוך הרגליים שלך) וזורק.

3.

תמיכה של גברים עשירים - המשימה היא מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה לא טרח בפומבי הוכחה נשים וילדים. פשוט לבחור ליסר, אחד יהיה להדגיש את המותג יעשה חברה מצוינת.

כלב כלפי מטה 3

לכלב כלפי מטה יש פוטנציאל טוב לעורר את הנקודה G, בתוספת לחץ נוסף שמגיע מן המשקל שלך נופל על הדגדגן כאשר אתה לוחץ על המיטה או יד.

וכאשר אתה לא מנסה להסתכל זה על זה בעיניים, לא, זה הפך, זה חשוב כי הגוף שלך הוא ארוך מאוד בשביל זה בכל מקרה.

4. רוחבית

למרות שזה COK נראה קצת קשה הופעות, גרגרים רוחבי הם אידיאליים עבור זוגות שונים בגובה, כי כאשר שניכם אופקי והן את הפנים שלך נמצאים בזווית של תשעים תארים זה לזה, הדבר היחיד שנראה חשוב הוא איש קשר. (לא להזכיר זוהי הזדמנות רחבה להכות אותו על התחת.) לשכב על הגב שלך ולתת לו שקרים מעל לך, על המותניים שלך, חודר לך מתחת לזווית הצד.

חָמֵשׁ. להבין, ראוי להזכיר כי בר הישיבה

כולם יודעים מה לעשות עם זה נראה רגליים מקובצות, באותה עת איך זה הולך לפניך על עמדת סקס שמכניס את הקאזל שלך אבל רמה oned.תנוחה נוספת במין, לזוגות, שם הגברת היא מעל גבר בתנוחה downlink. הגברת שוכבת בפנים, עם, רבים באים לידי ביטוי, כרית מתחת לאגן, קצת מורם לאוויר.

נערות ליווי בראשון לציון

6. DragonFly6

יציבה זו גורמת לשניכם להישען חבר, הורדת לפחות כמה מרחק אנכי שיכול בדרך כלל להפריד הפנים שלך; כמו במקרה של הישבן רוחבי. מפנה פנים לכל אחד לחבר ולישוב בין ההתקרבות, לזרוק את הרגליים אל השותף כך שתי הסוליות היו קשורות לרצפה. לזרוק בחזרה את השם על המרפק, תן לו להיכנס בך יהיה לדחוף את זה איזון זה.

7. T- בצורת Pose7

לשכב אבל בחזרה, למתוח את הרגליים, כיפוף הברכיים באוויר. השותף שלך טמון בצד של הגוף שלך, בניצב לך. אתה מקבל החדירה העמוקה ביותר תחת זווית חדשה זו, בתוספת טונות של מקום, כדי להשלים את הגירוי שלך באמצעות יד או ויברטור.

8.

קח זוג כריות ולשכב בצד עם כריות מתחת לירכיים.

שלג ברך ומדברים איתו כווץ; אתה תהיה לעזאזל שאין לעמוד בפניו. זה גם נותן השותף שלך כדי לדבר כדי לשבור את הדגדגן בזהירות.

תֵשַׁע. ראוי לציין כי באס פועם 9

במקום זאת אתה בתחת שופע במיוחד, לתת להם גישה הטובה ביותר אליו. הראשון לעמוד בתנוחה כלבלב, מאוחר יותר אתה מתכופף ידיים כך שהראש שלך היה נמוך יותר מאשר התחת שלך. (שים את המצח למספר כריות מאשר הצוואר שלך מרגיש כי זה מתכופף תחת זווית מוזרה.) למתוח את היד או הן לנרתיק שלך וליצור הרבה, איך כולם אומללים, חזקים רטט על כמה מאיתנו לבד אומר, הדגדגן שלך, שניכם ירגישו אדוות אדווה עמוקות ביותר, עובר דרךך.

10. יש לציין כי x בצורת Pose10

הוא שוכב מלמעלה, מאוחר יותר הוא מחליק על 40 5 מעלות אז אתה טופס x. הפוך להפוך את המקרים, לשמור אותו בפנים בעצמך ביד, ולעשות דחיסה עצומה אחת, בסופו של דבר, להבטיח מעבר חלק. פעם בעמדה, אתה יכול להיראות לקפל את הרגליים עבור מצמד צפוף יותר או לחשוף באופן נרחב ולכן כדי לספר לאגן נפיחות לחדירה עמוקה ביותר.

Просмотров: 534 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar