09:27
תנוחה 72: כיצד לקבל הנאה אמיתית במיטה

כאשר היחסים מתדרדרים, האפשרות הטובה ביותר עבור זוג היא להפוך את חיי המין מעניין יותר, רווי, יפה. קמה סוטרה תנוחות לבוא להצלה ו יציבה קטנה 72.

תחזוקת גברים עשירים - העבודה מורכבת מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את הרמה ויהפוך חברה מצוינת.

זה אולי נראה פשוט מדי, אבל זה דעה משוגעת, כי לעשות אהבה בשותקים כאלה תנוחה להתקרב זה לזה, לפתוח שרפים חדשים של חושניות.

התוכן של המאמר

1 מה זה תנוחה זו 2 למה להשתמש בסצינות מקמא סוטרה? 3 תכונות Pose 72 4 יתרונות מציבים 72 5 מה לעשות אז?

מה זה תנוחה

מציג 72 מתאר בספר המפורסם "Kamasutra". היא פשוטה מספיק מבוצעת כדלקמן: גבר נופל על אישה מלמעלה ונכנס זה יכול להיות נהרג, ללטף אחד את השני על הגב, הצוואר, הראש, עֲגָבַיִם. לאחר הפין מוכנס לאישה, בני זוג מסתובבים בצד, לא לעצור.

עמדה זו היא הטובה ביותר מתאים אם אישה רוצה גבר עמוק בעצמה, כי במהלך חיכוך חבר חודר להתמקד. כמו כן, אתה יכול לשלוט על עומק החדירה, לשחק אחד עם השני, חיכוך חלופי ו.

למה להשתמש בתנוחה מ Kamasutra?2

זה יכול להיראות מדהים כי מסה הודית עתיקה לא רק הגיע הזמן שלנו, אבל גם נהנה פופולריות רבה. פּוֹזָה 72, כמו רבים אחרים, זה אולי נראה שימושי ומהנה עבור שותפים. למרות שמישהו כזה ספר נראה מחויבת לא מוסרית, היא עזרה להציל לא זוג אחד. המחברים המסה האמינה כי האהבה בין גבר לאישה היא משהו אלגנטי, קדוש ויפה.

השתמש תנוחות קמה סוטרה מאפשרת לך להביא אהבה לרמה גבוהה יותר. זה יכול להיראות, כי תנוחות בספר הם מאוד תאווה, "בעלי חיים", אבל זה לא. רק אלה מתוארים אפשרויות המאפשרות לך לשנות את עומק החדירה, להבטיח הישגים שני השותפים של הנאה מקסימלית. אפשרויות מסוימות הן הטובות ביותר מתאים לזוגות שבהם אדם יש פין גדול ולאפשר לך להימנע מכאב ואת הפערים. תנוחות אחרות מתאימות לגבר עם פין קטן, אבל עם הפינה השמאלית של חבר החדירה תיכנס עמוק מאוד והאישה תחווה הנאה בלתי רגילה.

תכונות תנוחה 72_72

המתואר בקמא סוטר Pose מספר 72 למעשה מייצג רק את "גרסה משופרת" הקודם, 71 משרות. עם זאת, יש לה תכונה משלה - ללכת לתנוחה זו אתה יכול כמעט בכל עת לעשות אהבה.

אדם מבצע חיכוכים מיוחדים המאפשרים לא רק כדי לקבל אורגזמה ולספק את העונג של אישה על ידי מרגש נקודת "G", אלא גם ליהנות מגע זה לזה. ב הזמן של חיכוך כאלה מתרחש לגירוי של אזורים ארוגניים אחרים על הגוף, ב בפרט, החלק הפנימי של הירך. שותפים יכולים ללטף כל צוואר, ידיים, גב וחזה.

קח את המיקום הזה זה לא קשה - הראשון גבר ואישה לוקחים 71 תנוחה, ולאחר מכן לאט לנוע על ידי הזזת הרגליים כך שניהם יכולים לקבל את ההנאה המקסימלית אורגזמה בהירה, רוויה.

צריך לפעול כדלקמן: האישה נופלת כך שהיא נוחה ככל האפשר. האפשרות הטובה ביותר היא לשכב בצד ימין ולמשוך את הרגל קדימה, והשני לְכּוֹפֵף. אדם לוקח בדיוק את אותה עמדה ומהלכים אל הנערה, מתי זה מציג את הזין שלו לה הנרתיק. דירות דיסקרטיות בקריות

אם התנוחה מתקבלת זה נכון, אז גם גבר ואישה יהיה נוח.

יתרונותיו של יציבה 72_72-2

מאז רוב בנות הן גוף שביר מאוד, זה נעשה קשה מתחת למשקל של אדם, ומיקום שותף Kamasutra שוכב הצדה ואינו רושם חזה של אישה.

לפעמים מתרחשים הגברות כאב, כי חדירה במצב זה הוא כל כך עמוק, כי הפין יכול לפגוע ברחם, עם זאת, רק קצת לשנות קצת מיקום ולשנות את עומק החיכוך ושני השותפים יקבלו את לא מוגדר הנאה.

איש ואישה, מתרגלים סקס ארוך יכול להתעייף של להישאר ארוך בעמדה אחת, אבל במקרה זה, רק מעט לשנות את המיקום. אישה יכולה להפוך את הבטן, והאיש יהיה קל יותר לקפוץ ידיהם.

אף על פי כן שותפים כמעט לא זזים, המונוטוניות של תנועות לא משועמם, אבל להיפך, נותן הנאה. אישה יכולה קצת ירכיים שאבו, לתמוך באדם ולבקש קצב.

מה לעשות מאוחר יותר?3

לא נחוץ להשלים יחסי מין, להישאר במצב אחד. מ Pose 72 נוח ללכת כל מיקום אחר הרצוי. ילדה יכולה לקפוץ על גבר ולהתחיל לשלוט על ידי הגדרת קצב התנועות.

אחרים אפשריים אפשרויות: אדם הולך לפסגה, או ילדה נופלת על הבטן מעט הרים, תודה על אשר המיקום הופך "Doggi - סגנון".

סקס במיקום 72 נהדר עבור זוגות מחכים לילד או עייף לאחר זמן רב יום העבודה ומבקשים ליהנות זה בזה בלי להכריע.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה נעימה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

תנוחת 72 פותחת מרחב עצום עבור פעולות אפשריות. קשה לבוא עם מיקום מתאים יותר ונוח כדי ליהנות זה מזה. עם זאת, זה יכול להיות קשה לקיים יחסי מין בתנוחה כזו במשך זמן רב, ולכן עדיף להשתמש בו בתור ביניים. ולהשיג אישה של אורגזמה עדיין לא לבוא עם שום דבר טוב יותר מאשר טוב "רוכב". יתר על כן, ב Posse 72, יהיה אפשרי להעלות ולרגש את הנערה שזה יהיה מוכן בכל עת לקפוץ על אדם מלמעלה ולהביא את המקרה עד הסוף. רק לנסות - יציבה זו תהפוך לאחד האהובים עלי!

Просмотров: 77 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar