07:17
מלווים נשיים

בת לוויה היא אישה שמקבלת תשלום כדי ללוות גבר לאירועים חברתיים, בדרך כלל עבור חברות ושיחה.

חברות לוויה מועסקות לרוב על ידי גברים אמידים, כמו אלמנים או גרושים, או על ידי גברים שמתקשים לפגוש נשים בהקשרים אחרים.

תפקידן של חברות לוויה מתועד מאז המאה ה-18.

במאה ה-18, הם נתפסו לעתים קרובות כסמל סטטוס בקרב חוגי אצולה באירופה ובצפון אמריקה. זוגיות נשית לא נחשבה לעיסוק הולם לנשים מכובדות משום שהיא נתפסה כבלתי מוסרית ומשפילה; במקום זאת, זה נתפס כמקצוע של קורטיזנות. המונח "לוויה" עשוי לנבוע מהשפה הצרפתית "compagnon" (שפירושו "לוויה") שניתן לתרגם לאנגלית כ"חבר".

הרעיון של אישה כבת לוויה אינו חדש. בעולם העתיק, קורטיזנות אירחו אורחים גברים בנשפים ובסימפוזיונים, ולעתים קרובות התחנכו בשירה, מוזיקה, ספרות, מדע, מתמטיקה ופילוסופיה.

בימי הביניים היו קורטיזניות נשים משכילות מאוד שהיו יודעות קרוא וכתוב בלטינית ויוונית. חברות נשית נקשרה באופן מסורתי לתפקיד האישה או המאהבת. בתרבויות מסוימות זה היה נוהג מקובל שלגבר עשיר יש יותר מאישה או פילגש אחת.

המונח "לוויה נשית" החל להקיף מגוון רחב של פעילויות. בדרך כלל הכוונה היא לאישה המציעה חברה ושיחה בתמורה לכסף, אך המונח מכסה גם כל מי שמלווה אדם אחר כתחביב.

חברות נשית לא קל למצוא כמו פעם. יש לכך הרבה סיבות, אבל הברורה ביותר היא שלנשים יש יותר הזדמנויות מאי פעם ולכן הן לא צריכות להסתמך על המראה או הקסם שלהן כדי להרוויח כסף.

נשים לוויה נשכרות בדרך כלל למטרות בידור וסיפוק מיני. זה לא תמיד נכון, מכיוון שחלק מהנשים מספקות שירותים לא מיניים כמו עיסוי. https://israelnightclub.com/apartments/דירות-דיסקרטיות-בקריות/

המונח "לוויה" יכול להתייחס לאדם המלווה אחר, כמו בן זוג או מאהב, בפעילויות חברתיות או בנסיעות.

חלק זה דן בצורך בחברותא נשית.

אנשים רבים זקוקים לחברותא נשית, אך אינם יכולים להרשות זאת לעצמם. זו הסיבה שאנשים רבים פונים לשירותי ליווי לצורך זה.

משלמים לליווי כדי שתהיה לו חברה עם מישהו כשהם מרגישים בודדים או סתם רוצים חברה. המלווה יעשה דברים כמו לצאת לארוחת ערב עם האדם, ללכת לקניות, או סתם לבלות ולדבר. הם גם יספקו מגע פיזי כגון חיבוק או סקס אם זה מה שהלקוח רוצה. ניתן לשכור מלווים גם למפגש מיני יותר אם זה מה שהאדם צריך מהם. ישנם סוגים רבים ושונים של מלווים הנותנים מענה לצרכים ורצונות שונים של לקוחות כגון מלווים צעירים, מלווים בוגרים, מלווים אסיאתיים ומלווי לטינה בין היתר.

Просмотров: 76 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar