21:23
מין דיאט: מה יכול ולא יכול לאכול לפני סקס

מתברר כי המוצרים שאתה משתמש יש השפעה לא רק על הדמות שלך.אתה יכול פשוט להוסיף כמה כפות תה ב שיבולת שועל, ירוק חלקה, בשר או צלחת עוף או בסלט.זה מאכלי ים עדינים הוא עשיר אבץ. ואולי אפילו לא צריך להיות טיפש שאבץ רק עוזר לגוף ליצור טסטוסטרון - הורמון הקשור לתשוקה מינית.

1 יין וגבינה 2 לאכול אותי 3 מזון ורומנטיקה

יין וגבינה

הנתונים הגיעו מגרמניה, צרפת, שבדיה, איטליה, ארצות הברית ובריטניה.

אלפיים 500 שישים ושלושה מוצרים היו נבוכים בראש, עם כל המקום הראשון נלקח על ידי שוקולד. כולם יודעים מה הרשימה, באופן כללי, נראה כך:

עגבניות; לחם; תפוחים; תפוח אדמה; קפה; בננות; יַיִן; גבינה; תּוּת.

סט רגיל לארוחת ערב רומנטית, אין מה מופתע. היא לא הפתעה והעובדה שהחאלית היא לעתים קרובות לא על המים, אלא על יין.

אבל סוף סוף אתה צריך לדעת כי גבינה ולחם מעוכלים היטב ומעכל על ידי האיבר. מוצרים אלה עשירים oligosaccharidomy מותסס, desacarides, monosaccharidomy ו polyols. משמעות הדבר היא כי לאחר הצריכה שלהם הוא הסיכון של היווצרות גז ובעיות אחרות.

פרידה האריה - תזונתיים. לא עבור אף אחד לא סוד כי התוצאות שנמצאו לא עשו אותה.

למלא שאיפות אישיות בישראל פשוט, במקרה שאתה אשה מענגת בלארוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. בנות מודל מראה הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל היום אתה יכול להרוויח חודש מ 2000 דולר.

היא אומרת כי שוקולד ועגבניות הם, איך להתבטא, נוח לאכול חטיפים. בנוסף, הם עשירים בהורמונים של רווחה וויטמינים. "שוקולד מלא של אננדמיד ו phenylehylamine - 2 מרכיבים כי כוח הגוף להקצות הורמונים אושר, המכונה אנדורפינים", מסביר האררה.Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

Harwa, מומלץ להיות קשוב לאופן שבו אנשים משמשים להביע כי אתה אוכל במזון. "לעתים קרובות אנחנו לא מבינים איזו השפעה יש מזון על הגוף והנפש", היא אומרת.

לאכול ME2

מדענים מתייחסים לערעורים את הנושא של אפרודיזיאקים והמעשה האמיתי שלהם על הליבידו. אבל כולנו יודעים כי תזונה בריאה היא עקרונית בכל מקרה - יש לו לפחות השפעה על בריאות מינית של גברים וגברות.

Elea Lo - שף ותזונה מיוחדת. היא אומרת שיש מוצרים כאלה שניתן לטפל בו כדי לדבר עם שיפור חיי המין שלך. הם שומרים את הלב שלך בריא וגם לעזור דם לדבוק איך אנחנו גלויים לך, את המקומות הנכונים.

והנה רשימה של גיבורים אלה:

קרקע, קלות, זרעי פשתן

מוצר תוכן זה ידוע במאפיינים נוגדי חמצון שלה אפקטים מועילים על זרימת הדם. זרעי פשתן גם לעזור לשמור על אנרגיה, כפי שהוא מכיל lignanes - אסטרוגן כמו חומרים כימיים כי האנטי וירוס, אנטיבקטריאלי, כמו רבים חושבים, תכונות antitumor.

והם עשירים בחומצות שומן אומגה -3 ו- L-Arginine. תודה על זה, זרעי פשתן הם קבועים עם מערכת לב וכלי דם, אשר הוא פלוס לליבידו, גם לעזור לשמור על זרע בריא.

במקום שאתה רוצה תאריך פשוט הצליח, לסקור את התפריט לארוחת ערב רומנטית.התוכן של סעיפים כמו אנשים משמשים אקספרסיבי, הפופולריות של Lifesum Swedish Tracker פעם אחת החליט, בסופו של דבר, לאסוף נתונים סטטיסטיים ולגלות מה משתמשים משתמשים להשתמש לפני ואחרי סקס לרוב ביותר.

יאסטרי

זה גם עוזר, בסופו של דבר, לסנתז את הורמוני בלוטת התריס, אשר נחוצים כדי להשיג אנרגיה.

תוצאות מיידיות לאחר אכילת זוג צדפות גם לא הגיוני. אבל מוצר זה באמת עשיר בחומרים שימושיים הדרושים לבריאות מינית.

זרעי דלעת

הם גם עשירים אבץ, והם גם מקור טוב של מגנזיום. זרעי דלעת מכילים נוגדי חמצון, antihypertensive ו cardioprotective חומרים מזינים הדרושים לבריאות הגוף שלך.

זה עוד מקור טוב של חומצות שומן אומגה -3. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי הם משפיעים באופן מועיל על נשים ועל בריאות זכר להפחית דלקת.זרעים עשירים גם בברזל, הכרחי עבור מרץ אנרגטי.

השתמש זרעים לפחות כמה דרך נוחה בשבילך - עם יוגורט, למשל.

זרעים לימוניים

הם מכילים פוליפנולים המפחיתים את הסיכון לפתח מחלות לב והתקף לב. הוא האמין גם כי הם להירגע כמה באים לידי ביטוי, כלי הדם ולהגדיל את משלוח הדם למוח וללב.

זרעי לימונקה, באופן כללי, להחליט כמה הם חושבים, המערכת החיסונית, להעלות את מצב הרוח, בעקבות מתח מועיל גם להשפיע על תפקוד הצלה.

זרעים ניתן להוסיף סלט. או שאתה יכול לשתות כוס מיץ רימונים עם קרח.

אבוקדו

אבוקדו הוא מקור טוב של ויטמין E, שהוא נוגד חמצון. הוא מרחיב את כלי הדם, צמצום הסיכון למחלות לב וכלי דם. אבוקדו יש גם השפעה מועילה על איכות זרע זכר.

ויטמין B6 מסייע לשמור על מערכת העצבים בשיווי משקל, אשלגן מגביר את הליבידו ופשוט חיובים את האנרגיה, כפי שהוא בא לידי ביטוי, חומצה אולאית חד פעמית רק עושה את הלב שלך, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, בריא.

אבוקדו עדיף לאכול בצורה גולמית, שכן ויטמין E הוא רגיש מאוד לחום. לומר כי טוסט מאבוקדו, סלט עם אבוקדו - בחר צלחת לטעמך.

מזון ורומנטיקה 3

אז מה לאכול על מוקשים רומנטיים? צלחת עם איזה צלחת עדיף להפריש?

LO ממליץ להימנע מוצרים מעובדים: "עדיף רק להגביל את המוצרים עם תוכן מלח גבוה וסוכר לחפש צריכת שומנים כדי לשפר את זרימת הדם כדי לדבר. נערות ליווי בקריות

כוס יין היא איך הכל ברור, לא רעיון רע. אבל זה לא הכרחי כדי להתחמד עם אלכוהול, כפי שהוא כרוך עם נמנום ו ... אכזבה. מחקרים מראים כי אנשים נוטים יותר לאכזב וגם להתמודד עם יחידות ישרות עם זקפה מאשר סקס הוא ממוקם על אלכוהול.

גבינה ולחם, כפי שהתברר, יכול לגרום לדמים. אבל כל האנשים הם בודדים. כולם ברורים כי במחקר אלפיים חמש עשרה שנים התברר כי אוהבי גבינה על הגריל הם קיימים יחסי מין לעתים קרובות יותר. ובמחקר אחר, 3 שנים לאחר מכן, מדענים הגיעו למסקנה כי גברים הסובלים מאי-פונקציונליות זיקפה, התרחשו שינויים חיוביים לאחר שהם צמצמו את מספרם של הייעוץ האמריקני, מוצרי חלב בתזונה.

אבל להיות זה כפי שהוא עשוי, מזון בריא - המפתח להצלחה. מדענים למדו כי אלה שתא הדיאטה מורכב אגוזים, דגים, פירות וירוקים, עם הסתברות גדולה יותר יהיה פשוט להרגיש בצורה מושלמת ליום ולמחוג מין 100%.

במילים אחרות, ממה שאתה רוצה להיות מגניב, גם להיראות מגניב עצמך, בסופו של דבר, להרגיש יש סקס מגניב, יש צורך לדחוף לעשות את הדיאטה שלך. לשנות את הרגלי האוכל שלך קשה מאוד, אבל מגוון של.

וקטור Fomin

זה יכול להיות זה אבל זה מזהיר כי שוקולד מכיל methylksanthin, כך יתרונות האנרגיה שלה הם קצרים.מעניין, ארבעה מתוך 10 מוצרים אהובים יותר ידועים כאפרודיזיאקים - זה שוקולד, תפוחי אדמה, קפה ובננות. לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי אבל Harwa מציין כי מוצרים אלה משמשים לעתים קרובות לאחר מין, במילים אחרות, אנשים לא להמשיך כל מטרות.

שירות ליווי בישראל משולם היטב. לעתים קרובות, לקוחות - גברים צעירים משגשגים, אלה שרוצים להסתכל בטובה בחופשה, הליכה בהישג יד עם גברת מרהיבה. זה להרוויח מספיק כדי לספק באופן מלא באופן מלא כל הדרוש.

זה רק lobing, זה הכל.

לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי המין.

במקום שאתה מתכנן לקיים יחסי מין, עדיף לא ללכת לפני הפעולה. ראוי לציין כי חטיף קל יהיה מספיק בשבילך יש את הכוח ואת הרצון ללכת תשוקה, כפי שכולם מובנים, אדם אהוב. טוב מאוד להקצות איזה הגבלות חמורות במיוחד מצד מה אפשרי ולא יכול לאכול לפני סקס, לא. ראשי - מרה. אפילו ממה שבאת מהעבודה וגם יום שלם לא אכל דבר, זה לא שווה את זה, בכלל, לזנק על מזון - זה לא רק לקחת קצת תשוקה מינית, לפגוע בגוף. אז הכל בסדר, ומזון לפני סקס, כולל. לעשות אהבה קלה, ואז אתה נשלח על ידי רוב, כפי שהיינו לקרוא, תנוחות מורכבות, כפי שאנו יכולים לבלות את הזמן, נוהלי נועזים.

Просмотров: 125 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar