00:30
מה שעושה אדם ביותר: איך להביא פרטנר משוגע?

בדרך כלל, עבור התרחשות של תשוקה מינית, האיש לא עושה מאמץ רב. רוב נציגי מין חזקים נרגשים בצורת אחת של בחורה יפה. ואם זה מתחיל להתפשט ולהפגין את הקסם שלהם, אז הזין יעמוד כמו השעון בתפקיד.

התוכן של המאמר

1 התכתבות אינטימית 2 יוזמת נשים 3 הפתעות 4 אדרנלין 5 צבע אדום 6 נקודה יוצאת דופן 7 Spontanes

אבל יש כמה דברים שהם מאוד גידולים מאוד גברים. אם הם מוסיפים אותם למערכת היחסים שלך, הם בהחלט יהפכו בהירים יותר, והשותף אפילו לא יחשוב על מסתכל לצד. אז, הגיע הזמן להבין מה עושה אדם ביותר בעולם.

התכתבות אינטימית

למרבה הפלא אבל חלקים נוספים של גברים הם אופציונליים לחלוטין אפילו לראות אישה לרגש. הם להפליא את התכתבות, אשר דן רגעים אינטימיים.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה של קשה נפשית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר תדגיש את המצב ותאסוף חברה חמודה.

לכן אישה נשלחת מעת לעת למסרים חריפים האהובים שלו כאשר הוא בעבודה. אין ספק שהוא אפילו מחשבות לא יתעוררו להתעכב יותר!

כל הסוד הוא שאדם פרש בפראות את הציפייה למגע אינטימי נלהב, שנדון בהתכתבות. עם זאת, אין צורך לדבר על סקס ישירות. מספיק כדי לעשות כמה רמזים, והדמיון ינסו לתהילה.

יוזמת נשים

בדרך כלל ב סקס, כמו ריקודים, מוביל גבר. לכן, אם מתרחשת שינוי פתאומי תפקידים, אז השותף יהיה מרגש את זה. זכר אוהב כאשר נשים לוקחות יוזמה לידיים שלך. ולא רק את היוזמה ... אתה לא צריך להסתיר את הנשים שלך תשוקה מינית אם זה פתאום התעורר. אתה יכול להתקרב בבטחה גבר, nuddle לו, שבץ, לחישה על ucho כמה גסויות. כל, O מוּכָן!

הפסקה 3

אם יחסים ארוכים מספיק זמן, אז החיים אינטימיים הופך להיות רגוע אפילו מקומות משעמם. לכן, זה שווה מעת לעת לעשות מה שאדם לא מצפה לשום דבר. לדוגמה, אתה יכול לקנות ערכת יוצאת דופן הלבשה תחתונה ארוטית. אתה יכול לארגן מושב עיסוי עם ארומסלאס נעימה. אתה יכול לרכוש משחק עם phantas מינית ולבצע משימות נעימות. לֹא זה שווה להגביל את עצמך בפנטזיה אם אתה רוצה להתקשר פרוע משאלה!

אדרנלין 4

גברים מעריצים הופעות חיה. נציגי מין חזקים רבים יקבלו אותם מעשים קיצוניים מספיקים. ואם אתה עושה אלמנט סכנה? גבר, למשל, ראשים במדויק על אדן החלון הפתוח. באופן טבעי, אתה צריך לציית למקסימום של בטיחות, אחרת להיות צרות.

אם סיכון החיים והבריאות הוא מפחיד, אז אתה יכול ללכת יותר דרך. חלקם קיימים יחסי מין בכניסה, אשר בכל עת יכול להשאיר את השכן. לכן, זה לא שווה לחשוב במשך זמן רב, מה שהופך את האדם ביותר. Stales, מעלית או מרפסת הם תמיד במרחק הליכה!

צבע אדום

להיות אולי לא כל אהבה את זה, אבל הסטטיסטיקה מראה בבירור את זה גוונים אדומים גורמים לתשוקה מינית חמורה אצל גברים. ואנחנו מדברים לא רק תחתונים אינטימיים. גברים יכולים להתחיל בגדים אדומים, קטן אלמנט בתמונה, ליפסטיק, לכה על הציפורניים. בקיצור, אתה לא צריך להזניח זה צבע מרהיב.

נקודה יוצאת דופן 6

בין הנשים יש נקודה G, גירוי של אשר לכאורה מביא הנאה בלתי מוחטת. הגברים נוכחים גם, ומוצאים אותו הרבה יותר קל כי הוא נמצא בחוץ. זה על המפשעה, אם כך ישנם אזורים בין האשכים לבין פי הטבעת.

עמידות רוסית וחוסר מידע זרועו תצוגה לא מדויקת כי ליווי הוא בהכרח משהו מביש, כך, מה צריך לשתוק. אבל מעטים מבינים כי לשירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

יש כמות עצומה קצות עצבים. לכן, גירוי של אזור זה מרגש להפליא גברים, ו גם מוביל אורגזמות לא מציאותי.

Spontaneity7

שום דבר לא יכול להיות משעמם יותר מאשר סקס על לוח הזמנים. זה שווה להוסיף יותר ספונטניות בחיים אינטימיים! גבר ילך משוגע במובן טוב אם להתחיל אותו ללטף כאשר הוא לא ממש מצפה לזה. זה אפשרי לעשות מיד לאחר השינה, לפני העבודה, במהלך נסיעה ברכב וכל בזמן אחר. שירותי ליווי

אֵיך נראה מן האמור לעיל, יש הרבה דברים כי הם מתרגשים מאוד נציגי מין חזק. האישה לא צריכה להתעלם ממידע זה, אם אתה רוצה לספק את השותף הנאה בלתי נשכח. חָזָק עירור מוביל לאורגזמה בהירה, והתהליך עצמו הופך להיות מדהים נוֹצָה.

Просмотров: 588 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar