16:09
כל הניואנסים של מאיתנו התרגלו לקריאה, סקס אחורי. איך לאהוב את המין האחורי?

כמעט לכל האנשים, הנושא של המין האחורי הוא תחת לֶאֱסוֹר. ברגע שהם ניסו את הצורה הזאת של קרבה, ומאז, לשים את זה בעדינות, הם רואים את זה משהו לא מקובל לחלוטין. "טוב, תודה, תודה. מספיק רגיל קרבה עדיין לארגן אורגיה ". ובכן, במקרה זה אנו יכולים להגיד את זה אדם מושלם מעורר את האינסטינקט של שימור עצמי - ולא, באופן כללי, לקחת בחשבון את כל דבש איומים של סקס אחורי.

התוכן של המאמר

1 הסכמה - בתחילה 2 יישום ברור 3 עיוורים ארוטיקה שגויה 4 הסרה מתח פיזי 5 כאל אתה יכול עוד חומר סיכה 6 ne לשכוח מתיחה ראשונית 7 מבטיחים פרלוד איכותי 8 Enter חבר טוב 9 נ ' לשכוח תקשורת 10 ימין סִיוּם

תקף, צורה זו של קרבה אינה נוחה כמעט לכל. אולי העובדה כאן הערך העיקרי לעתים קרובות יש הטכניקה עצמה היא יישום של סקס האחורי - כך, זה הפך, לומר, הכל פותר הכל כדי לדבר גישה מקצועית.

ולא שותף שלך או שותף לא נראה למצוא סקס אחורי בפרט דבר נעים, לנסות אחד או יותר מהאופן שבו אנשים רגילים להביע מתאים סובייטים.

הֶסכֵּם - ראשית כל

אבל באופן טבעי, קודם אתה צריך לוודא כנה הרמוניה של שותף בסוג זה של קרבה. ולא את הניסיון הקודם נפצעו אותו או לפני איך הוקמה המוסד, במידה זו רעיון אחד על זה גורם לרצון לברוח חדרי שינה עם לחץ על "שמור!"- לא בדיוק נאמן לשכנע.

זכור כי מול איך אנשים משמשים להביע, החדירה האחורית לך יש צורך לעורר ככל האפשר ולהירגע שותף. וזה עלול לקחת עוד יותר זמן, מה זה נראה.

בישראל אין אזור דעות קדומות, אם אנחנו מדברים על עבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי העמדות המוסריות הגבוהות ביותר. כולם מודעים לכך שבתור את האסיקיטן רק מלווה את הלקוח באירוע, תומך בשיחה ובלווה בכיתה VIP נחשב סימן של מעמד.

לא הרבה מי יודע את העובדה שזה נורמלי!

יישום Clear2

המעבר האחורי ואת המעי השטוחים הם מאוד תחומים רגישים. וכפי שכולם יודעים, ולכן, אפילו חלקיקים זעירים, כראש, מסות צואה מסוגל לעשות את החוויה של השותף שלך לא נעים במיוחד. במקום שאתה אף פעם לא השתמשו איך אנחנו רגילים לקרוא, הנסיגה דבש הוא הזמן להתחיל לעשות את זה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך ניקוי זה יעזור לעשות סקס אחורי יותר נעים לבן הזוג שלך, כמו הדרך לחדירה יהיה, כמו רבים חושבים, ללא הפרעה.

לְדַפדֵף לא גמור erotica3

מה לקרוא - בנושא זה, כמו חוקן, רומנטיקה לא יפה. השותף שלך או השותף שלך כדי לדבר יכול להשתלט על ההתרגשות, ואפילו בושה. אז שלך יחסית להשתמש האמונה תהיה קריטית.

ראשית, לחמם את המים לטמפרטורה של OS 36-37. במקום נוזלי יהיה חם מאוד, אתה סיכון שריפת פי הטבעת השותף שלך. ולא קר - אולי נראה עוויתות.

עזרה השותף שלך לקחת עמדה נוחה. בְּדֶרֶך כְּלַל מיקום מומלץ שוכב בצד. לנקות את הטיהור עד לשפוך את הנוזל לא יהיה 100 אחוז שקוף, כפי שאנו מבטאים, מובטל, ללא חלקיקי קאלה.

הֲסָרָה מתח פיזי 4

המתח השרירי ימנע את השותף שלך בצורה חלקה, לשים את זה בעדינות, לקחת חדירה בתחת. אז שניכם יהיה קל יותר ממה שאתה מתכונן מראש. לדוגמה, אתה יכול קודם לקחת יחד חם, איך אנחנו רגילים לקרוא, חדר אמבטיה, לעשות את האווירה של נוחות ואושר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לגרום לו או לעיסוי שלה אחרי האמבטיה.

אֵיך אתה יכול לעשות יותר חומר סיכה 5

פי הטבעת אינה משומנת במהלך ההתרגשות, כמו הנרתיק. לכן, לא סוף סוף לעשות בלי מאוד, הרבה חומר סיכה. ברור לכל מי לשמן אותם חור הפתיחה האחורי של השותף, שלו, כפי שכולם יהיו, זין מיני, וכיצד אנשים משמשים להביע, כל הצעצועים שאתה תכנון לשימוש.

לֹא שכח איך אנשים רגילים להביע מתיחה ראשונית 6

עבור השותף המקבל, שניים, כמו שאנו מתייעצים בארה"ב, את הנקודות הקריטיות העיקריות ב סקס אחורי הוא חדירה והסרה של חבר (או צעצועי מין). אתה אתה יכול לעזור לשותף להירגע, ולא תיצור את המעשים האלה מאוד נו. תארו לעצמכם איך חילזון זוחל.

לדוגמה, עם דילדו קטנים או פקקי תנועה אחוריים.

לְסַפֵּק פרלוד איכותי 7

באופן טבעי, אצבעות unhurried על עצמם לשנות את הקדמה. אבל אל תשכח על דרכים אחרות, בסופו של דבר, לספק שותף הנאה. טוב מאוד כדי להדגיש מה להתחיל ללטף את הדגדגן או הזין, לנשק את זה או את העור שלה; לקשור את העיניים או לעשות משהו אחר כי השותף מוצא את ההתרגשות.

להיכנס חבר לאט

ראשית, אתה יכול, לשים את זה בעדינות, כדי לחוות איך אנחנו רגילים לקרוא, סוגר לא נכון כדי למתוח מתי סיוע של אצבעות משלך. יש לציין כי לשים את השותף בצד או בטן, לסוך אחד אצבעותיו של לימנוב, ומאוחר יותר, עשן אותו בחור האחורי בת זוג. לא מספיק מי יודע מה הוא חייב להתרגל לתחושת החדירה למקום באופן אנטומי זה לא מיועד. גם אתה יכול להתחיל להתחיל עם צעצועי מין עם קוטר צר. הוצגה? ישירות עם זה מהירות ואתה גם צריך להיכנס ולהסיר חבר של איך כולם אומללים, החור האחורי.

שירותי ליווי בישראל מושלמים. שוב ושוב, לקוחות - צעירים משגשגים, שהם שואפים לזכות במראה בחגיגה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הכנסה זו מספיקה, כך שזה לגמרי מכוסה אישית עם כל מה שצריך.

יש לציין כי עם כל זה לא לשכוח סיכה מספקת.

לא עושים תנועות חדות במהלך החדירה לאלה ארוך עד הממדים שלך מועברים לשותף של אי נוחות. נראה שזה לא מפתיע, אלא או שהיא גם מרגיש כאב - אתה מסכן פגיעה באדם.

כראש חבר או צעצועי מין מספיק Ripstinet sphincter, עוקב אחר התנועה.

לֹא לשכוח תקשורת 9

עבור כמה, סקס אחורי אולי נראה כמו קצת משפיל. הזן את הספקות של שותף (שותפים), ולהחזיק תשומת לב הנאה. באופן עקרוני כדי לעזור לו או היא גם להתגבר על הראשונית מתח פסיכולוגי. לדון בכל הקשיים הזמינים ככל האפשר פרט בזהירות. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA/

ימין השלמה 10

הכי בסיסי - לא לשכוח בזמן נהלים היגייניים לפני המעבר למינים אחרים. פריחה כל חלק של הגוף או צעצוע מין שהיה בחור עמיד בפנים, לפני שתמשיך את המעשה המיני. גם לא לשכוח שינוי קונדומים.

Просмотров: 469 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar