01:25
האם הגברת רק להראות את היוזמה במין? ייצוגים נחלקו ..

על התצוגה הראשונה, השאלה היא די מוזר. נראה שהגברים אינם מאושרים במיוחד ליוזמה הנשית בביצוע השלבים המוקדמים יחסים, אבל במין - הם רק עבור הגברת לעתים קרובות ככל האפשר ההפתעות שלהם ואת סעפת. אז האם הגברת להראות את היוזמה ב סקס או צריך לזרוק את הגברים?

התוכן של המאמר

1 כמו "כניסה מיטה? 2 איך לא, לשים את זה בעדינות, לדכא נשים יוזמה? 3 הנפוץ ביותר טעויות דאם 4 שווה לעשות בלי קיצוניים

אבל יש גדול "אבל". לעתים קרובות מאוד זה קורה כך לא רק הגברת, ובכן, האיש עצמו לא יוצר פנים בין פנטזיות למציאות. וזה אפילו לא הכרחי ולברזל כי האיש, בסופו של דבר, יכול לחלום עליו, נניח, סקס אחורי, לדמיין את הפעולה הזאת במלוא הספקטרום, כפי שישבנו בזמן, את הרגשות הפיזיים והחושניים החדשים ביותר איתך. אבל.

פתאום אשת האהבה, בידיעה על הפנטזיות המיניות של האהוב, פתאום, בסופו של דבר, מחליטה לפגוש אותו לפגוש אותו, נראה שהאיש "משוטט" בעצמה. והוא באמת לא קשוב בפועל הכל מתברר להיות כל כך פשוט בדיוק כמו סרטים למבוגרים. להגיש בעצמך עובדה אחת, כי זה לא עולה בקנה אחד עם אופן האדם יקרא כי, איך כולם יהיו אומללים, מתוק, אהבה, הגברת הביתה היה השווה לשחק השחקנית של הז'אנר המפורסם.

כמו "כניסה מיטה?__171

תחושת המדד צריכה להיות בכל דבר ובלתי ניכר. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כמו גם מיומנות, למעשה להרגיש השותף שלך. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל לא מאולץ. זה ברור מאוד אחרי בקשות אהבה מתמשכות, סביר להניח, יסכימו "ניסוי", אבל זה לא אומר שזה יספק אותו הנאה.ולא הצעה מעניינת שהתקבלה גבירותיי - נראה לך משהו בלתי מתקבל על הדעת - הדבר הגרוע ביותר שאתה יכול לעשות - לבטא ברוח "ואיפה למדת את זה". במקרה זה, אתה סיכונים לא רק לא לחכות ליוזמה מחדש, כבר בטעם שלך, טוב, ו 100 אחוז לאבד ביטחון גם להרוס דברים. מה עלי לומר את זה לתת חוויות טובות יותר באופן לא ברור.

בגלל כל הבלבול הזה, כמעט כל הגברת היא לגמרי לאבד את היכולת להפגין יוזמה. זה מאוד טוב להבדיל את העובדה כי פשוט, לשים את זה בעדינות, התגובה של האיש מפחדת ונראה להסתיר את הרצונות שלהם ואת הפנטזיות תחת הגינות מסכה והיכרות. כן, מפחד. זה פוחד כי האהוב "misinterpret" לא רוצה להיראות נגיש. בסופו של דבר, הם פשוט לא רוצים להיכנס למצב מתוקן ומצחיק.

כנגד כל הפחדים יש טיעון נגד. ולא גברת, בשום פנים ואופן לא בגלל הפקרות שלה, אבל רק רוצה, בסופו של דבר, לשמח את האהוב, הוא הוחלט על ניסיון ו stachled עם תגובה מעצבנת - אין צורך להצדיק ולבלות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה יסודי להזמין eSquiten, אשר תדגיש יעשה חברה נעימה.

תארו לעצמכם עובדה אחת שזה פשוט לא האדם שלך. בחור אוהב יהיה לנוכח לך נכון, לא לגנות לא לגרום לך להרגיש כמו אנשים נהגו להביע, מבוקשים.

איך לא לומר לדכא איך הכל ברור, נקבה יוזמה?אני

למרות הקצוות המתוארים לעיל המקרה המכריע הוא פנטזיה נקבה, בדיוני ויוזמת נשים במיטה ברוך הבא. זה נשאר לשים את זה בעדינות, לחשוב על איך לא רק כדי לדכא אותה. ואולי אפילו לא צריך ברזל שאתה צריך גברת זה מדהים לחלוטין להיות גם נעלב כדי להמשיך, באופן כללי, לשמור על "חדשני" רעיונות איתי.

אז, מועצות גברים. אין ספק, ראוי להזכיר כי אין צורך לקבל החלטות, תוך קבלת דגש בלבד על האינטואיציה הנשית. שטח הנשים הוא עדיין יותר חידות, רמזים לפלרטט, ולא הצעה אולטימטית לחוות משהו כאן ועכשיו. נסה משהו חדש הדרוש לייעוץ בעבר עם שותף.

הכי הרבה כפי שהיינו קוראים, נפוץ שגיאות Dam2

כמעט כל הנשים, לוקחים את עצמם כמה חושבים, תפקיד מוביל יחסים מיניים פשוט לא, בכלל, להבין כי התנהגות דומה יכול להחדיר גבר טריוויאלי סיוט. הסיוט נראה כמו רבים באים לידי ביטוי, לא מבוקש ליד כך שותף מנוסה, סיוט לא מצדיק את הציפיות שהוקצו לו. ראוי לציין כי כל אלה Fobees עבור עוצמה זכר ישר.

הגבלת גבר בזמן - גם מאוד רעיון רע. הכל כל כך גדול ומעניין התחיל, אבל התזכורת היא עד מהרה יחזרו אבות או ילדים יתעוררו, יכול גם לשים קץ למיניות המשחק כמעט סובלני. הלחץ מרגיש, האדם לא צפוי להתמקד תהליך.

מחייב ונתוננות. כן אולי תכנון מצוין לבלות סופי שבוע בחדר המלון, להתמכר איך המינית "עודף" או בסופו של דבר, לשלוח ילדים לכמה שעות לסבתא וסבא, בישול הפתעה האינטימית האהובה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל כן כי רק בפועל מראה את זה כזה "סקס על תוכנית" מעת לעת, זה קרה, זה נראה מוצלח. ולא האדם מרגיש, כי הוא "חייב" ו "אבן" הוא סיכוי גדול כי הפיזיולוגיה שלו פרוטו זקן.

גבירותיי ההתקנה לא רואים שום דבר, איך להתבטא, מגעיל, כדי להצביע ישירות על אדם על העובדה שהוא, על ידי השקפתה, עושה לא בסדר. מהר מאוד טוב מאוד. גס מאוד או מיותר. גברים מאוד כואב לתפוס כל ביקורת rectilinear. אולי העובדה והגברות לפעמים לקחת את הדגימות שלהם כדי לנהל את היוזמה הנשית במין. נערות ליווי בהרצליה

זה נראה בלי אקסטרים3

האם הגברת סוף סוף לקחת את היוזמה במין? באופן טבעי, אבל מתאים ומתון. לא אחי לא מעריכים את הקור ואת הפסיביות של השותף. טוב, יוזמה מתמשכת לא הפתרון הטוב ביותר.

אסקרטים מקצועיים רוצים לשתף פעולה עם האנשים העשירים של ישראל. כולם נדיבים ואבניים. רק זה כבר לא רק הצדדים החיוביים לעבודה.

אולי אתה צריך לעשות שום טעות אחת לפני, לשים את זה קצת, מגיע הבנת הגבולות של המותר (והם אדם מאוד). אבל למרבה המזל, רוב הגברות מרגישות באופן אינטואיטיבי את האיזון בין יוזמה קשה, את הגברים המכריע של "אגו" ומתגרות מיניות נקבה כאשר האיש ירגיש מפתה, ולא נכבש.

Просмотров: 408 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar