09:28
את הקשיים של הגברות של אורגזמה ואת השיטות הקיימות להשיג

ליידי אורגזמה היא מטרה חרוצה חבר 'ה שרוצים לספק את השותפים שלהם עם הנאה; גם טוב סיום קרבה קדומה עבור שני זוגות. אבל נשים רבות אין לחוות שיא במהלך הקרבה ל -20 ואפילו 30 שנה. כַּמוּת גבירותיות שמסוגלות להשיג הידבקות במהלך יחסי מין, על פי סטטיסטיקה נתונים מיניאטורי משנה לשנה.

התוכן של המאמר

1 מחקר בנושא תפיסה עצמית בגברות 2 נתונים סטטיסטיים קטנים 3 אורגזמה מתכון 4 שפע של ניסיון 5 כוח של תודעה 6 ניואנסים נפשיים

ציפיות חברתיות הקשורות לנשים שיאו, במיוחד להשפיע על הערכה עצמית. כאשר אישה נראית בתקשורת בעקביות נרגש וסיים בדיקה מרובים אורגזמות supermodel, ואז הפער בין הציפיות למציאות הופך להיות ענק יותר.

ללמוד על הנושא של תפיסה עצמית בגברות I

לאה סגן, מחלקת העובד סקסולוגיה של המכון לקוויבק, ניהל מחקר בנושא זה. היא בחן כיצד השפעת פורנו ותמונות ארוטי nrava.

הנושא קיבל משימה: לשפוט את הקרבה כדי להסתכל על אחד הקליפים המועדפים האהובים, ב אשר השתתפו בביצוע פופ סקסי. התברר שאחרי זה רק 18.3% מהנשאלים הצליחו להגיע לאורגזמה עם בן זוגם. דירות דיסקרטיות בצפון

בסקר האחרון 50 שלושה% בחורים 25% מהגברות מארצות הברית אמרו כי לפחות פעם אחת צפו פורנו בשנה שעברה.

אז מקאר, אין שום דבר יוצא דופן לעוות את סוג עצמם בגברות כתוצאה מכולם הפצה של תמונות ארוטיות שונות. עם כל אורגזמות אלה שמוצג ב פורנו, מקושרים מאוד עם המציאות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להראות נשים וילדים. זה נחמד יותר לבחור ליסר, אשר יקצה את הרמה ואוסף חברה מצוינת.

חוקרים נוספים מודאג לגבי הציפיות הלא מציאותיות המושרשות על ידי הנשים סיכום השכיחות של תוכן ארוטי.

אבל, כמובן, זה יהיה הושלף בצורה לא הוגנת בכל חטאיות פורנו וחברתיות ציפיות. במחקר של ד"ר אוסמו קונסואון ממחקר מכון האוכלוסייה פיניש קיבל תפקיד יותר משמונה אלפים נשים. אוֹתָם שנסקרו על החוויה המינית הקיימת.

נתונים סטטיסטיים מקסימליים 2

אבל עם כל זה הגיל הממוצע יחסי מין ראשונים היו שבע עשרה שנים. רוב זה לא חווה אוֹרגַזמָה. למעשה, היה לו מזל לשרוד רק רבע מהמשתתפים.

התברר כי רוב DAME מתחת לגיל 30 5 שנים חווה את האורגזמה הראשונה שלה במהלך אוננות. במשך כרבע מהם, הוא יצא בגיל שלוש עשרה שנים. עֲשִׂירִית חלק מהמשיב נבדק את השיא הסקסי הראשון מוקדם יותר מ -10 שנים.

דוקטור אוסמו מחושב גם סטטיסטיקה על גבירותיי בוגרים. התברר כי בתוך אלפיים חמש עשרה שנה רק 6% נשים אורגזמה נרתיקית. 40% כמעט תמיד דאגה אורגזמה לפחות איזה סוג. שש עשרה% מהנשאלים נבדקים רק פעם אחת. 30 שמונה% גבירותיי כמעט אף פעם לא מחפשות שיא. בקושי הכולל, ארבעה-עשר% מהגברות עד 30 שנים לא יודע על מה כל אותו הדבר.

אורגזזמה 3 מתכון

לדברי ד"ר קונפורט, המפתח להשגת אורגזמות לא חיוניות יותר עבור החלק הראשון הן סיבות נפשיות. "אתה חייב להיות דברים גדולים עם שותף - אחרי הכל, אם אתה מרגיש את ההרגשה של עצמך בידיים לא מסוכנות ואמין של הגברת מסוגל לשרוד אורגזמה אמיתית. גם לא צריך לשכוח הערכה עצמית. אחרי הכל, אם אתה לא מחשיב את עצמך יפה, אתה תהיה מוסחת להיות מוסחת עבור מחשבות אלה במהלך יחסי מין.

לישראל אין מקום לדעות קדומות כאשר ההצעה באה לעבודה בשירות ליווי. לאנשים המקומיים יש מפעלים רוחניים גבוהים. כולם מבינים כי היום Esquiten רק מלווה את השותף במקרה, מספק שיחה וליווי אישה VIP בכיתה נחשב סימן של המצב.

כדי לשפר את ההערכה העצמית, שימושי מאוד יהיה עובד עם פסיכולוג מיומן במיוחד בכיוון זה ".

שפע של ניסיון 4

כמו כן, ד"ר תוכן מדגיש את המשמעות של הניגוד בתפריט סקסי. "התוצאות של עבודות המחקר שלנו מראות כי הגברות שונות מאוד זה מזה מבוסס על הזדמנויות האמונה כדי לשרוד אורגזמה. אז ככל שהניסיון שלך מגוון יותר, כך גדל הסיכויים שתמצא את הדרך "מאוד" זה יהיה הדבר העיקרי לך.

אולי אתה אוהב לעשות סקס לא במיקום מיסיונר, אבל, למשל, עומד, יושב על כל ארבע. אולי גם הייתם מנוסים יותר תענוג אם נעשה שימוש בשימוש ויברטור? נסה אפשרויות שונות, ואתה יכול למצוא את התמריצים האלה כי יהיה מתאים לך יותר. ".

כוח של מודעות 5

בתהליך של עוד סקר 1 הוא מוצג כי כאשר הגברות מופיעות מחשבות על "כישלון מיני" או "היעדר התרגשות", אז זה רע מאוד עבור הסיכויים באמת לקבל אורגזמה. "זכור כי מחשבות ארוטיות לעזור להירגע, ולחרדים - להיפך, לשלול ממך הזדמנות, "- ממליץ תוֹכֶן.

היבטים נפשיים 6

גם חוקר קו תחתון, זה לעתים קרובות חוסר אורגזמות מבוסס על דילמות נפשיות נשים. "לפעמים זה קורה כי עמדות רעות וחוויות הם כמעט מועבר על ידי מורשת. ילדה קטנה רואה, כמו אמא מתנהגת, ואת שלה התעסוקה מועברת אליה. כתוצאה מכך, הגברת הבוגרת גדלה לא גמור, הידוק. במקרה זה, ההתפתחות העקרונית של פציעות עם פסיכולוג "- קורא סקסולוגית.

Просмотров: 94 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar