01:25
איך למצוא מיניות: איך להתנהג כי זה לא נראה ללכת?

המיניות היא בעובר, כפי שכולם יודעים, כל גברת ורק קצת, אפשר היה לחשוף את זה. כמעט כולם מבולבלים על ידי התכונות שלהם, לא כך כדי לדבר יכול להאכיל את עצמם ואת הגוף שלהם, כמו שאנחנו רגילים לקרוא. אלפי נשים ברחבי העולם קוראים קשיים עם מיניות של הסיבה העיקרית שלהם לערער על מטפלים מין.

התוכן של המאמר

1 לקחת החלטה בעצמך כי אתה מעוניין במין הטוב ביותר 2 קח את המראה ומסתכל על הנרתיק שלך 3 למד את אמנות הסיפוק העצמי 4 לראות פורנו ולקרוא עוד ספרות 5 לקנות בגדים סקסיים

חלקם רק התחלנו להיפגש, כמה שנים היו נשואים, וחלקם, לשים את זה בעדינות, גרוש, אבל כולם רוצים להיות מינית, חופשיים ומספיקים. ובאמת, אחרי הכל, המיניות שואלת הרפיה פנימית וחיצונית. וללא ברור את הרצון של זה, בסופו של דבר, לא יעבוד, לא משנה איך לנסות. לדון בעצמך עם כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, האם אתה מוכן להיות סקסי יותר. טוב מאוד להדגיש את מה שאתה מחליט מה זה יש צורך, באומץ להמשיך לשלב הבא.

לקחת החלטה על עצמך כי אתה מעוניין sexi הטוב ביותר

ישנם מספר כללים כי סוף סוף להניח לך למצוא את המוט ואת לתבוע את עצמך.המיניות חייבת להיות התשוקה הפנימית שלך, ולא נאלץ למדוד. אתה לא תרגיש את עצמך באמת מינית מאשר תשוקה, לשים את זה בעדינות, יבוא רק מן השותף שלך, ו מי מגיע לזה בלי. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי האדם שלך לא נראה שדרוג, הקפד לחלוק את עולמו ואת הקנאות.

לקחת את המראה ולהסתכל על הנרתיק שלך 2

גבירותיי הגיעה לזמן כדי לעשות זאת. ראוי לציין כי לקחת את המראה פשוט לעשות את זה. לא, זה לא שטויות משוגע, ומאה אחוז ההבטחה הגיונית. כפי שאתה יכול לדעת מה אתה רוצה ומה יכול להביא לך הנאה מינית ממה שאתה פשוט לא מבין לא להבין כי שם? הנרתיק, כמו רבים חושבים, כל גברת בנויה בנפרד, ו לכן, ציורים סכמטיים של ספרי לימוד ביולוגיה עבור שבעה בכיתה אינם מתאימים. גברי הנשים, באופן כללי, יכול להיות צורות וגדלים שונים, אז לא לבלבל.

מראה זעיר יעזור לך להבין מה יש, עם מה שהם אוכלים. התנהגות לאן יש חיצוני, איך כולם מתפללים, שפתיים מין, שם פנימי והיכן הדגדגן. רוב אורגזמות של גבירותיי ממשיכות ישירות מן הגירוי המוצלח של הדגדגן. לכן, מאוד מנהל לדעת איפה הוא בא.

למד את האמנות של שביעות רצון עצמית 3

זוהי הבמה הבאה, עקרונית מאוד.

התקשות סובייטיות וחסרון של מידע זרועו את ההשקפה הלא נכונה כי ליווי הוא משהו שערורייתי, זה מה שאתה צריך להזיז. אבל כאן אנשים מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

לא עבור כל אחד לא סוד שזה עוזר לגברות, לשים את זה בעדינות, להבין את המיניות שלהם, ולהבין אילו שיטה של ​​גירוי ידני מתאים לה. כמעט כל הבנות בילדות יורדו כך שהם משוכנעים למין על ידי ביטחון כי שביעות רצון עצמית מגעילה וממשיכה. להיות איך כולם נמס, גברת מבוגרת, אתה חייב, בסופו של דבר, לשקול מחדש את הערכים שלנו, ולחפש הנאה אוננות.

זו לא קריאה לעסוק אונניזם. רק תנסה לא לראות משהו מגעיל ולא טבעי. דרך טובה, לשים את זה בעדינות, להתחיל לעשות את הסטריאוטיפים שלך - קנה את הוויברטור הראשון שלך. כרגע אתה יכול לאונן לפחות באיזו שעה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זה נורמלי, וזה לא אומר שבכך יש כמה נטייה של הסוטה.

לרכוש הראשון maverka גודל ויברטור עם משטח שטוח מלמעלה, כך שתוכל לעורר את הדגדגן. כמעט תמיד, כאשר הגברות אוננות, הם פשוט לעורר את הדגדגן, לא, כפי שכולם ברורים, חודר פנימה.

תרגול אוננות כמה פעמים בשבוע ואתה בעצם להסיר כמה חיובי ישפיעו על עזרתך עם שותף במיטה. ליבידו מנורמל, תוכלו ללמוד בדרך חדשה להראות מיניות. עם זה פשוט להתחיל טופס כמה מאיתנו היא ייעוץ, ביטחון עצמי מינית, כאשר אתה מבין את זה ישירות צריך לעורר ולקבל הנאה.

צפה פורנו ו Chitte עוד ספרות 4

מודע למה גברים יש ליבידו גבוה יותר בהשוואה לגברות? כי הם ארוטיים מועשר עם פורנו.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר ישראל. כולם נדיבים וטקטיים. אבל זה בדרך כלל לא רק הצדדים שימושיים בעת עבודה.

רובם נראים פורנו עם הפצע גיל המתבגר כדי להאכיל את סקרנותם למין.

גבירותי היקרה! פורנו יכול פשוט להיות החבר הכי טוב שלך מאשר לתת לו ללכת לחיים שלך. גלישה כזו רולים, אתה סוף סוף להתחיל לחשוב על משחק מקדים, ביטוי יוזמות ומיניות בכלל.

לא לבלבל להסתכל פורנו הוא נורמלי לא rebehensively. בסוד, כולם נראים, וזה לא צריך להיות הפרה ב. לא עבור כל מי שאינו סוד מה שאתה לא רוצה או ביישן להסתכל על זה יחיד, שאל את השותף שלך כדי לעזור. לא יפה שהוא יהיה מלא אקסטזה, אז הוא עדיין ילמד לחשוב על מה שתביא הנאה. ב איכות המועמדות יכולה להתחיל, בסופו של דבר, לקרוא את ארוטיקה.

קנה KOKI סקסי בגדים 5

אתה לא סביר להתחיל להרגיש את המלכה של סקסי, להיות תחתונים מכוסים. שים משהו מיוחד, בהיר ותחרה. בד יפה וצבע ייתן יותר סקסי וביטחון בו. יש כל כך הרבה אפשרויות: מ חולצות לילה יפה גרביים תחרה גרבונים. Maply להיות על גוֹבַה. הכל כבר מזמן ידוע מה יש לך זמן רב במערכת יחסים. תארו לעצמכם עובדה אחת שמה שהיא, וממתק משיכת מעטפת אני רוצה לאכול פי 100 יותר מאשר לא מוצלח Celofane.

נערות ליווי בהרצליה

Просмотров: 242 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar