11:26
איך לקיים יחסי מין במהלך ההריון?

לידה התינוק הוא חופשה לאהוב של אנשים. במקרה זה, תצטרך לנקוט שיטות שונות שיוכלו להסיר מתח. לדוגמה, פינוקים, מין אוראלי, מניעת צעצוע. האיש הוא אותו הדבר, באופן כללי, יכול ללכת הערמונית. כאן פשוט לעשות כל מה שאתה צריך עם המוח.

התוכן של המאמר

1 למה אנחנו רוצים לזיין במהלך ההריון 2 איך זה נראה לקיים יחסי מין במהלך ההריון יכול 3 על מה אתה יכול לקיים יחסי מין במהלך ההריון 4 סקס אחורי במהלך ההריון 5 מין אוראלי במהלך ההריון 6 תנוחות למין במהלך ההריון

למה אתה רוצה sexi במהלך ההריון

1, אשר מבלבל את אמא העתיד - זה גדל הליבידו. החברה ניסתה בכל עת שהגברת ההרה היתה צניעות סטנדרטית וחתיכה. על איזה מין ודיבור לא יכול להיות. אבל שינוי פעמים, תרופה פסעה קדימה, והתברר, יש צורך במין.

התנאים המרכזיים העיקריים של זמנים נוספים, מפחידים אחרים שלה לא untration, ליבידו, רגיל בלתי מבוסס. אתה יכול אפילו להגיד את זה יְסוֹדִי.

רקע הורמונלי. לא הרבה מי יודע מה הגזעים שלו לזרוק אותו בחום, ואז בקור. בתקופה זו מתרחשות תצורות פסיכולוגית, וכפי שכולם יודעים, בריאות גופנית. לא עבור כל אחד הוא לא סוד מה רירית התנפחות הופך יותר רגיש. רגשות חריפים יותר. אורגזמה בהירה, מתרחשת במהירות. רגע פסיכולוגי. ואפילו לא צריך לקרוא על מה שהם ולא, באופן כללי, לא כיבוי טוקסיקה ויופי אחרים, אז הגברת מתחילה לומר זאת לדבר שותף רגשות שונים לחלוטין. ובכן, האיש גם הופך להיות יותר לידה עָדִין. כולם ברורים לכל זה, כמובן, חום כזה בין אנשים מוביל לעובדה, זה הפך, אני רוצה תן זה לזה אהבה. גָדֵל. זכור Pro ג 'ינס? אז התינוק לוחץ עליה, גורם לתשוקה כדי לקיים יחסי מין. זה יהיה רע אם לא שימו לב כי עם כל זה כמעט כל הגברות לחגוג, ואז השיא מגיע ביותר רודמי.

אני חייב לומר ששום דבר לא מדאיג בו הוא גם לא. ואולי אפילו לא צריך ברזל כי אין צורך לרוץ לרופאים. אבל הכל נשען על העיתוי. אז, למשל, ב תחילת ההריון, או בטרימסטר אחד, סקס יכול להיות בזמן. אתה יכול לעשות כל אלמון, לארגן מין moraphones, באופן כללי, כדי לדבר איתו, כפי שאנו מבטאים, להשלים חַיִים.

יש עוד צד: מלא -. האשם הוא אותו רקע הורמונלי. אולי העובדה באותו זמן זהה הורמונים רובוט כחסימה. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שאביע, אין בזה נשית. רק אורגניזם החליט כי המטרה הושגה, הריון הגיע ומין לא עוד.

יש לדון בשאלה זו שותף, נכון מאוד. הוא לא יוביל שהוא ממשיך לשם אהוב, אין לו הריון. אבל, לפני שהתינוק נראה לאור, תשעה חודשים ארוכים יעברו. הריון משנה את חייהם של אנשים בשורש: יום היום, העבודה והבית פעילות, רקע חושני בתוך המשפחה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה מתעוררת השאלה: בין אם באופן כללי, קיום יחסי מין במהלך ההריון. אנו עונים על הטיסה: אתה יכול וצריך.

הוא כמו וסוג, אבל לא לכאורה שווה את זה.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המשימה מסובכת נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור איסקמנטל, זה ידגיש את הרמה ותאסוף חברה נפלאה.

וכל המעבר הוא שהוא נראה כל הזמן נוכחות של "השלישי", אז התינוק מתכוון. כמעט כולם כל כך מולי: "אני נמצא אני אקח את הראש שלי עם חבר!-. שטויות לא מסובכות. הפרי מוגן באופן מהימן מכל הצדדים של השרירים, צבירת מים והעדפות אחרות. אז איך נביא את זה סוג זה תירוצים אינם יכולים להתחדש.

איך, באופן כללי, לשבת במין במהלך ההריון יכול

על איך אנחנו רגילים לקרוא כדי לקיים יחסי מין במהלך הריון, אין צורך להמציא נהדר. יש צורך לקחת בחשבון רק רווחה והריון. יתר על כן, מחקרים שנעשו לאחרונה הראו, איזה מין במהלך היתרונות ההריון:

זוגות בתוך זוג התחל לשחק, כפי שכולם יודעים, צבעים חדשים; אורגזמה הופכת בהירה יותר; מנרמל את הלחץ I מחזור הדם; EJaculate לבסוף מכיל בטוח חומרים המוטלים על הגוף של הגברות, מתכוננים לו ללדת; את הסיכון, כפי שנקבע, סיבוכים אפשריים מופחת לאפס; לא אימון רע לכולם שרירי האגן; שותפים הם הרבה יותר קל להעביר מצבים שונים; ספיינטיר מתח ירידה, לדוגמה, urethra. כמעט כל הגברות מתלוננות כי השתנה מגלה. לא מספיק מי יודע איזה מין הוא בדרך כלל עוזר להירגע ערוץ. אפילו השותפים הביישניים ביותר נראה למצוא ולנסות תנוחות אחרות למין, ואת הניסויים יהיה מבוקש לשים את זה בעדינות, ללכת לטובת היחסים.

אבל יש מצבים כאשר יש לך סקס זה בלתי אפשרי להיות חתול. ובשביל זה יש עילה נוראה. הכל נוגע פִיסִיוֹלוֹגִיָה. ככלל, אלה הם נטל שונים שיכולים להוביל השלכות עצובות. העובדה היא שהאורגזמה, בסופו של דבר, גוונים את הרחם. בריא גבירותיי טווח לטווח קצר אינו, באופן כללי, מוביל לתוצאות כלשהן. אבל U נשים בהריון אחרות יכולה לפתוח דימום, האיום של הפרעות נראה הריון או הפלה ספונטנית, במילים אחרות, הפלות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

התוויות התוויות מוקציות יותר כגון:

איום של פסיקה ונרכשה הַפָּלָה; ICN, או Eastic צוואר הרחם חוסר צוואר הרחם. זה מצב של צוואר הרחם כאשר היא לא עומד במשקל של עובר הולך וגדל מתחיל לפתוח, אשר יכול להוביל הפרעה של הריון; פרסומת שליה. עם כזה האבחון הוא סיכון גבוה מאוד של פרוקנטה ניתוק; בידוד דימום, כמו הרבה של האף הוא ייעוץ, לא ברור אֶטִיוֹלוֹגִיָה; הריון מרובות; דליפה, איך כולם אומללים, spindlewater; זיהומים שונים

באיזו שעה אתה יכול לשבת במין במהלך ההריון 3

אין התוויות נגד כיתות אהבה, שאין מגבלות לתזמון. יתר על כן, בביקור הראשון של הרופא, הוא יייעץ לעצמו על האפשרות להמשיך חיי מין. ולמעשה שום התוויות נגד, אז אתה צריך לרוץ במיטה. הדבר היחיד לעשות הוא להיות מתחת לתנוחה, כי לא כל עמדות מותר לבסוף ונוח.

בשני רעידות כאשר הבטן כבר מספיק גדול, נראה כי זה נחשב מקרוב יותר לבחירה של תנוחות. שלושה טרימסטר, האחרון, בדרך כלל מנסה להפחית את העומס המיני. כן דאמה א עצמה תרגיש לא נוח.

אגב, עובדה מעניינת, טוב, או lifhak. לפעמים, זה קורה כי תקופת הלידה באה, ואת הדממה הגברת, כפי שכולם מובנים, מלא: הרחם סגור, לא פעילות גנרית. אז הרופאים יכולים פשוט לכפות את הגברת לעשות אהבה. אין מקרים שבהם הנשית נשלחה במיוחד בני הזוג עם מבקש בלעדי למין פעיל. בדרך כלל, אחרי כזה "נתונים" עם בן זוג, הלידה באה בזמן הקצר ביותר ללא גירוי סמים.

סקס אחורי במהלך ההריון 4

מין אחורי במהלך ההריון זוברכן. שוב עם חוט שהכל הולך כמו שמן וללא סיבוכים. ולא זוג בהצלחה התאמן אנאלי להריון, אז האמצע לא צריך להיות מכשול עבור שמחה. אבל אתה צריך לעקוב אחר כמה כללים.

קוֹנדוֹם. הקדמה שלו בהחלט בהכרח במין האחורי. עם כל זה unprancipled לאיזו תקופה. הקונדום נצרך משם. חדירה לסירוגין. ממש כאן צריך לבחור משהו אחד. העובדה היא שיש כמות עצומה של פי הטבעת בַּקטֶרִיָה. שלהם נכנס לתוך הנרתיק הוא כרום עם זיהום. הכל כבר מזמן לדעת מה אנחנו מביעים, דומה רשלנות פשוט יכול להוביל לתוצאות חמורות על הילד העתידי. זה למה בחר: או התחת - ליידי, או לא. פּוֹזָה. בעוד הבטן היא עדיין מיעוט תנוחה אולי כמה מאיתנו היא זמן ייעוץ, לפחות. כולם מבינים את זה, אבל מאוחר יותר הגברת הופכת קשה יותר, ולא עוד נותן נסים גרייס. כפי שהוא צריך, ואת הבחירה של יציבה הוא קטן. לרוב זה ברך-מרפק, בצד, לדחות.

אבל שוב, לא כל מה שלא אסור - מותר. יו סקס אנאלי גם יש התוויות נגד.

טְחוֹרִים. כולם יודעים שאדם טחורים גורמת חבורה של קפוא, וכיצד אנחנו יכולים תמיד לדבר, נשים בהריון הם כלום יש טוב: סדוק את המעבר האחורי, היתוך של צמתים טחורים, מיקרוסטריה. תארו לעצמכם עובדה אחת שכל אלה "די" יכול להיות מועשר עם זיהום, ולאחר מכן בדיוק "שומר!»Kryci. היפרטוניוס Mattik. אבחנה זו מעמיד סקס רק באיסור מלא. צריך לומר את העובדה שהוא או הנרתיק. ולא ב מתכננת להעביר את התינוק כפי שהוא צריך להיות, אז יש צורך להימנע מ pless. 3 שליש. הגיע הזמן לעבודה פתאומית. בְּ נראה כי הוא נוצר על הקירות של הרחם. לכן, עדיף לא להסתכן. בסופו של דבר, התחת לא ילך לשום מקום.

סקס אוראלי במהלך ההריון 5

סקס אוראלי סכבני אמיתי לזוגות, שאסורים באהבה. אבל, לפני תחילת "לשון" ללטף, יהיה צורך, בסופו של דבר, לטפל כיצד להתבטא, זיהומים שונים: לבדוק את החניכיים, לרפא עששת. ב הפה הרבה חיידקים, ובנשים בהריון ובלי זה, חסינות מצטמצמת.

במהלך cunnilingus, אתה לא צריך לפוצץ WLOG כך שלא נוצר, כמו רובנו מתייעצים, פקק תנועה האוויר. דברים כאלה נושאים בעצמם סכנה ופירות וגברת. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שחששות מציצה, אז האיש, באופן כללי, יהיה פשוט שמח, זה הפך לשמש Chupa-Chupa. ברור לכולם באופן טבעי, עם השמירה הקשה של כל הכללים היגיינה.

תנוחות למין במהלך ההריון 6

סקס במהלך ההריון משתנה, כמו כל חיים אוהבים החיים. במקום קודם לכן בני הזוג אהבו להתאמן, אז כרגע הם רוך מאסטר וחשש, מהירות גבוהה פנטזיות מעדיפות יותר Bookness וקלאסי. ובכן, מתון "sandcrimps" או "מיסיונרים", להיפך, לגלות "אופקים חדשים". הנקודה היא שהזוג הוא בלתי נמנע חייב למצוא תנוחות נוחות יותר לאהבה שמחה.

בשליש הראשון, במילים אחרות עד שתים-עשרה שבועות, אתה יכול להמשיך להמשיך נס כי אתה רגיל. למרות שאתה יכול, לשים את זה בעדינות, לעמוד, ולא, באופן כללי, מאפשר לגוף.

בשליש השני ושלישי הכל מסובך יותר. פוסיקו גדל, גמישות של החתול, אבל החסד של תפוחי אדמה. לא עבור אף אחד לא סודי מה יש לך גלה תנוחת גריל קיניק, במילים אחרות על הגב. שונה, גדל, כבד הרחם עם איך להיות לידי ביטוי, מטען יקר יועבר, כמו אנשים נהגו להביע, בטן היא רק ורידים וכלים, וזה כרוך עם רע זרימת הדם, חפר, כמה חושבים, בחילה.

אז לבחור את הדגים לאכול על אשתו לשבת למטה?

"רוכב". כולם כבר מזמן ידע כי תנוחה זו אוהבת את כל הגברים ללא יוצא מן הכלל. השותף טמון או סוף סוף יושב, והגברת ממוקמת על הפנים או, כפי שאנו מבטאים, בחזרה אליו. יציבה זו מאפשרת לגברת לשמור בשליטה של ​​עומק החדירה, משרעת החיכוך. אין סיכון, זה הפך, ללחוץ על הבטן. הבעיה היחידה היא כי הרוכב הוא קצת איטי, זה במיוחד לא סקי עם bel bel. ראוי לציין כי ניתן לתת לבירדה גבר. כלבים בסגנון. עוזר לכולם ולכל הזמן. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כל הנוחות היא טבעית מנקודת מבט פיזיולוגית. הדבר היחיד שיכול להתמודד עם קצת, הוא השותף unbridled. יכול להיסחף ולשכוח שהוא לא לבד בגוף הנשי. כף. מעורר תיאבון של יציבה נוחה ביותר. זוג להיות, מוערמים בצד. מתחת לבטן אתה יכול לקפוץ את כרית. הגברת סוף סוף יהיה 100 אחוז להירגע וליהנות. עוֹמֵד.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. ביעילות לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המותג יהיה לאסוף חברה מצוינת.

לתמיכה, תצטרך או, בסופו של דבר, הקיר, או משטח אחר שבו אתה יכול ללמוד. זה רק בשליש השלישי או עם פרי גדול, יציבה זו טובה יותר לא סוף סוף התאמן. עוף רד. יציבה נוחה מאוד איך לבוא לידי ביטוי, בהריון. אולי העובדה שהגברת טמונה בצד. רגל אחת מיישרת, 2 ממוקם על הכתף או על ידיו של גבר. האיש, בסופו של דבר, עומד על ברכיו מעל, כפי שאנו מתרגלים לקרוא, ישר רגל ועושה חדירה. מתחת לבטן אתה יכול לשים כרית, הידיים הן בחינם, לעשות מה שאתה רוצה. לַחַשׁ. תנוחה חמה מאוד. הגברת כביכול לדבר בצד, האיש ממוקם בפנים אליה. ליידי נוטה את רגליו, קרסול. החדירה העמוקה ביותר עם כל זה לא יעבוד, אבל הנאה ניתן להשיג.

לא משנה מה ההצגה לא בחרה גברת, אבל רק היא תחליט את העיקרון כי הלחץ על הבטן הוא מינימלי. במקום זאת כמה ספקות, עדיף להתייעץ עם רופא. באופן טבעי, ולא העלילה גינקולוג דודה דוסיה-יחידה עם בן 50, אז היא לא סבירה משהו נסיעות ימליץ. והנה מומחים צעירים עולים עם הזמן, מאה אחוז רק יכול להפיג או, זה היה אפשרי לאשר ספקות.

הריון הוא לא מחלה, לא נזיר להחזיק מעמד, לא מחויבות לחברה. הריון הוא החיים! אין צורך לוותר על כל היופי של החיים. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שהגיע הזמן בדיוק כפי שאנו רגילים לקרוא, לילות ללא שינה, אנחנו מתעוררים מהביטוי: "אמא, ערמות של מוטות!", לאריאר השלט הרחוק על הראש. זֶה תהיה התקופה הקשה ביותר בחיים, התקופה שבה מין הולך על השני לְתַכְנֵן. מצער אך חיים כאלה. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל ולכן, בזמן שיש זמן לענג חבר חבר, אהבה, שמלה חמה וחיבה, לא, בסופו של דבר, כדאי לסרב שותף במין. הריון lvva לא הפרעה!

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. ואפילו לא צריך לקרוא כי אני עוזר לזוגות, בכלל, כדי לפתור קשיים בחיי המין.

סקס במהלך ההריון - אחד הרגעים הטובים ביותר בתקופת ההמתנה של הילד. כולם ידועים מזמן כי השותפים יכולים סוף סוף להירגע, לא לחשוב על אמצעי מניעה, 100 אחוז כדי לדבר עם לטבול את עצמך בתהליך ולהישא אחד עם השני. אבל זה לא מספיק בטוח כי זה הכרחי לייעץ עם רופא אם אפשר לקיים יחסי מין במהלך ההריון, ולא זיקוק או כל עצה אישית. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל גם יש תנוחות מיוחדות עבור socia במהלך ההריון, אשר יהפוך את התהליך מאוד, כמו הרבה מאיתנו מתייעצים, עדין, עדין ונעים. באופן כללי, תענוג איך אנחנו מביעים, אוהב שמחה, אבל לגשת לשאלה עם המוח!

Просмотров: 185 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar