00:31
איך הגברת לא רוצה: 20 דברים אנטי-אסקסואלים ביותר

גברים, אם בעתיד הנראה לעין אתה רוצה לקבל סקס עם גברת חיה, כדאי להקשיב לגילויים של אלה ביותר, כפי שכולם אומרים, גבירותיי. אין פנטזיות רטובות של עיתונאים זכר - רק ביקורות אמיתיות.

התוכן של המאמר נערות ליווי בתל אביב

1 ופשוט בוהה בך! 2 החיים אינם פורנו!

כולנו יודעים כי הגברות תתגלות כמו שרובנו התרגלו לומר מורכבות גוּף. האיש הטרוסקסואלי - אמנייד, אשר באומץ גם עושה את הדרכים שלו דרך ההרשלות של התודעה הנשים. אין שום דבר נפוץ ביותר באור הזה מאשר אחד Majahanka להדוף את הרצון של הילדה לקיים יחסי מין אדם (אחד מוגדר באופן כללי עם כולם בעולם).

מעת לעת די בדיחות לא מקובל על החוצות את המינים של הנערה, או כמה באים לידי ביטוי, דוגמאות לא משוכות לגלם דבר שראיתי פורנו - אתה לא יכול לנחש.

מילים, מעשים ואפילו אינטונציה של קולות - אנחנו לא לוקחים לעשות רשימה של כל הדברים שאליה אישה יכולה סוף סוף להיעלב, וכל התרגשות כמו יד להסיר. כמובן, כולנו יודעים היטב מה אדם במוח הימני לא תיקח את זה! אבל אף אחד לא ימנע אף אחד ללמוד את הזמן של טרויקה, כמו שרובנו התרגלו לומר, חתיכות חבטות, יישום שבו אתה רוצה להיזהר.

אתר האינטרנט המפורסם של Reddit מפורסם לא רק על ידי בדיחות, לטבוע חלש בהריסננט, חוטים מרתקים על הנושאים הבוערים. אולי העובדה שחלקן קוראות: "נשים של רדייטא, אשר בהתנהגות של גברים, באופן כללי, מאלצת אותך להתייבש, כאילו סוכר?-.

המותרות ביותר הוא התאספו בקפידה למטה והוא חובה קריאה.

"פִּתְאוֹמִי הכללת אותי לתוך משחק תפקידים, שבו מעולם לא הגעתי לְהִשְׂתַתֵף"

שמע? אל תמציא לעצמך שיש לה מלוכלך, איך להתבטא, הפנטזיה של שייקספיר או משהו כזה.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המותג ויהפוך חברה מצוינת.

כל הזמן הראשון יש צורך לשאול את דעת הנערה.

"לי מצטער, אבל כאשר גברים ללעוס טבק, אני פשוט לא יכול לעשות את הריח, הטעם לירוק ". "מתי הוא, בסופו של דבר, יוצרת תמונות עירומות או שולחת את שלו. אני לא רוצה להסתכל על שלך חבר, זה לא, זה הפך, יהיה לעורר אותי ".

בפרט, התמונה של חבר, אשר אף אחד לא שאל. כפי שלא היה מוזר, אבל זה כבר לְהַעֲלִיב.

"השוואה לי עם בנות אחרות. לא הצטרף לי, הבחור ". "דבר, כי כל המחשבות והרעיונות שלי הם טיפשים ". "גברים, מי סבל שכל הקשרים לשעבר שלהם או מזדיינים. ובאמת, אני לא אומר את זה אנשים חרא לא. כמו שזה. איך זה לא היה מוזר, אבל כולנו נפגשנו עם אלה - פעם, או, בסופו של דבר, 5. אבל אם כל הנשים היית במערכת יחסים, נוראה, אולי מזל רע בשבילך, חבר?- "מתי הם בכוונה להגיע מנוע מנוע Riva:.

ועדיין חותמת אותך!אני

"קוגדו הוא לא מסוגל לבדר לא להיות inxicated או מרוסק ". "הכל, באשר כובעים עובריים ". "החבר'ה, אשר, לשים את זה בעדינות, לערער לא מושך לבנות שלהם כמו חרא. אתה יכול להיות כמו כולם יודעים, אלפא סקסי ביותר הוא מוקף, אבל אם אתה מחשיב את עצמך מאוד מגניב כדי להודות לגברת, אשר עבור הבטחת לך, או סוף סוף לתמוך בשיחה עם אדם שנפגש רק - רק לסגור את הדלת הצד השני.

אביר לא נדרש סוף איפה אתה לא לצוד להוסיף חבר ".

"כשהוא ליטף את הגברת עם האצבעות שלך כאילו זה jackhammer ".

החיים אינם פורנו!2

"מתי פסיקת. עזבתי את זה שלוש פעמים, ומאוחר יותר רק להתנצל ולעצור את השיחה ". "Broking העבר, כמו רבים באים לידי ביטוי, Sexpille ניצחונות. שיטה מאה אחוז, זה הפך, לפגוע בשיחה ". "תצלום שלא נולדו של חבר".

על המאגר בכל זאת. נו, חבר 'ה אתה גבוה יותר מזה.

"תָמִיד לדאוג לגודל של החבר שלך. לאף אחד לא אכפת שזה לא אכפת, להבטיח ". "אתה קונפידור? Cuming? אתה כבר בסוף? אבל? אבל? אבל?- "הִתפָּאֲרוּת בערך בגודל הארנק. אפילו בדיחה. אני, באופן כללי, לא אכפת לך איך אתה עשיר כמוך ששולמו על המגפיים הארורים.

לספק חלומות אישיים בישראל יסודי אם אתה ילדה מענג מאוקראינה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יכול להיות מסוגל לקבל מ 5500 יורו.

אף אחד לא סוד כי זה לא מתרשם מן המילה בצורה מושלמת. "מלא סקס, כאילו אין דבר חשוב יותר בעולם, וזה היחיד הסיבה בסופו של דבר זה שווה סמל את הזמן עבור ילדה ". "נעלם, וכמה שבועות שוב מתעורר. כמו הרפס. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, ילד ". "מְלוּכלָך הלבשה תחתונה למיטה. שום גברת הנקודה לא רוצה אפילו לשבת גליונות מרשם חודשי, אני לא מדבר על סקס ".

Просмотров: 2825 | Добавил: luglow17 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar